Som ni kanke har märkt

Hej alla

Får be om ursäkt för min tystnad här på bloggen men jag är så otroligt trött och versig.

Att inte få äta mat är så himla jobbigt. En vecka har gått och jag har gått ner 4 kilo. Hungrig som ett djur, städigt tänker jag på olika maträtter och jag bakar och fixar. Till omed Fredrik har pikat om det. Du lagar mat hela tiden och gott gör du det oxå.

Nu har jag ju turen att testa saker jag inte gjort innan. Så jag gör massa nytt och det är kul att de tycker om det.


Det var otroligt jobbigt i helgen när allt gött kom fram. Läsk, godis och chip...

Det var sagt att han inte fick köpa öl tills efter operationen. Men sist vi var hemma hos hans föräldrar fick han öl utav sn pappa..så hahaha han köpte det ju inte. Så han fick öl till helgen ialla fall...

Nu tänkte jag ta ett bad och sen fixa med lite bilder till bloggen. Lovar att bättre mej med uppdateringen här men jobbigt när man e hungrig hela tiden.


Sen fyller lilla Mio år idag. Det är Fredriks systers son.  Så ett stort grattis till honom =)

Kramis

Xoxo
kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Förstår hur svårt det är för dig.... Men försök att gå ifrån köket....Fixa dina naglar...greja med håret...sköt om fötterna.....vattna blommorna....tror att det går mycket lättare om du håller dig borta från köket i stället.

Kram...du är duktig och snart är den här tiden ett minne blott.

skriven
#2: Sosso

Tack gumman



jag har börjat att sticka..så det håller mina tankar på annat än mat=)

skriven
#3: G2 / Gosia

Tack! :)

skriven
#4: Susanne

Tack så mycket igen, säger Mio! =)

skriven

Kommentera inlägget här :