Redan 7 År

Idag fyller min älsta son 7 år och de skall så klart firas. Men som vanligt börjar jag med att undra var tiden har tagit vägen eftersom jag känner mig inte 7 år äldre :p.

Benjamin

På morgonen fick han paket ifrån farmor och farfar med en räknebok i. Benjamin räknar
Kan ju säga att han är otroligt duktig på matte så nu är den boken klar...Han har dock inte färglagt det som skall färgläggas men alla räknetal är klart...

Sen sjung vi för honom efter frukosten. Tänkte ge frukost på sängen men eftersom han redan var vaken när vi kom ner så var det ingen ide.



Nu sitter han och spelar det spel han fick i present och vi andra bakar och städar för gästerna som kommer senare under dagen

Vill tacka Bibbi och janne för presenterna han fick och Linda med familj för födelsedagskortet. han fick allt idag på morgonen och han vart jätteglad. Som jag skrev innan var räkneboken lyckad och han gillade den verkligen. Synd bara att den tog slut minde än en timma. :P

Men så blir det när man har kul.

Nä nu skall vi sätta igång här och jag kommer in igen senare under dagen

kramis

xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

Stort grattis från oss till benjamin!! elias hälsar extra mycket, han vill gärna träffas :-)

skriven
#2: Marika

Grattis Benjamin! Kommer tyvärr aldrig ihåg när de fyller, är jättedålig på att komma ihåg det. Hoppas han får en bra dag trots kylan ute. Viggo och Johan är ute och gräver en snögrotta och jag är inne i värmen. Har i och för sig varit och åkt pulka rätt många gånger under jullovet medan Johan har jobbat så hans tur att vara ute nu.

skriven
#3: Linda

GRattis Benjamin på din stora dag. Så stor du har blivit. Kommer ihåg när jag höll dig i famnen på sjukhuset när du var nyfödd. Hoppas du fått en jättebra dag. Kramar från faster Linda m familj.

skriven
#4: Sabrina

söt liten kille :))



SV;

vilken serie menar du? dexter eller weeds? :D

skriven

Kommentera inlägget här :