JAAAAAAA!!!!!!!!!

Hej Alla

Jag e så himla glad. idag när jag var på Trr fick jag svaret på min förfrågan förra veckan. Jag ville få hjälp med att få ta ett körkort.

Idag så sa de ja, det skall hjälpa mej att betala ett körkort. Så nu har jag tagit kontakt med de två som finns i min stad för att kolla vem som verkar bäst.

Så till att börja med får jag
10 körlektioner
alla teorilektioner inkl studiematrial
halkkörning
uppkörning
teoriprov
garageutbild osv


Allt för att kunna få ta ett körtkort betalt :D

Gissa om jag e glad

Kramis

Kommentarer :

#1: Therese ♥

sv. Tack så jätte mkt <3 Hoppas du får nån användning av dom <3 ^^,

Allt bra?

skriven
#2: M

Jag vet inte hur jag gör faktiskt.. Men jg känner du nu. Jag är skit trött så min blivk in te hänger med det jag kollar å.

skriven
#3: Marina

Wow, vilken lyllo tjej du är va?? men grattis, körkort är en frihet att ha...



Du har inte kommenterat nåt hos mig än? hihi... jag skriver väl för tråkigt tror jag.

skriven
#4: Anneli

Grattis!

skriven
#5: Patricia & Elwiz

Tack så mycket :D!

skriven
#6: Sara

Haha, ja verkligen! Fast hos oss är det inte leksakerna som varit problemet utan snarare händer och möbler ;)

skriven
#7: Carina

Grattis, inte dumt att få körkortet betalt. Roligt att du hittade till oss och tyckte om mina små sötnosar. För tillfället ligger de och biter i varandra, det låter som om Enzo försöker döda Tyson fast så är det såklart inte :-) Hoppas du får en bra kväll

skriven
#8: Issa

Svar: Jag vet inte, det var min syrra som ladda ner det :S

Vad händer i veckan?

skriven
#9: Bibbi

Ja det är hög tid att lyckan börjar le mot er nu!!

Kramar och GRATTIS och LYCKA TILL.

skriven

Kommentera inlägget här :