Ja idag sker det

Hej Alla

Nu skriver jag mitt sista inlägg innan jag går till sjukhuset för att lägga in mig för operation.
Vi är 8 st som skall göra samma op och jag har träffat 4 st utav dem. De verkar vara trevliga.

Kollade på film på datorn igår och somnade inte förrän efter 24 men väcktes idag 5 min innan jag hade ställt min klocka och fick prata med mina underbara barn. Benjamin sa att han var orolig för mej man jag sa att allt kommer att gå bra och att jag ringer ikväll.

klockan 10 skall jag befinna mej på sjukhuset så nu skall jag duscha och packa ner mina saker. Lyssnar förfullt på Kent. Skivan jag fick utav Fredrik i julklapp. Så himla bra. Röd heter den. Så den kan ni lyssna på

Nä nu får jag väl resa mej upp, är inte ett dugg nervös btw, det kommer väl :P

Så hörs vi när jag orkar och även får tillgång till internet nästa gång

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Susanne

Usch, vad jag har varit orolig för dig idag. Har tänkt på dig hela dan. Hoppas allt har gått bra och att du mår bra efter omständigheterna. Massa kramar från Susanne. Fredrik o Mio hälsar oxå.

skriven
#2: Cissi

Lycka nu till gumman!

Kram Cissi

skriven
#3: HelloNicki

Hello sweetie pie!



Allt bra med dig idag?

Ska du hitta på något skoj i helgen?



Kram!

skriven
#4: AnniR "I huvet på en tant"

Hoppar in här o lämnar en hälsning! Tack för trevligt sällskap i huvudstaden med många goa skratt! Hoppas att allt är bra med Dig! Här flyter (!) det på med alla matintag! Ha det bra! Gävlekram! /Anni

skriven

Kommentera inlägget här :