En dag i backen

Hej Alla!

Idag började dagen med att fixa ordning oss för att ta barnen till dagis. Sen tränade jag och Sysra lite med hans böcker.

På eftermiddagen bar det iväg till backen för att åka lite pula och snowracer. Theo fick följa med pappa och handla så det var bara jag, Benjamin och Evelyn.



Det som är bra att vi har backen bara 600 m bort typ. En bit in i skogen därifrån vi bor. Så det är inte så långt att gå när man väl är nedfrusen och vill hem.

Vi hade med oss varm oboý och mackor. Så vi fickade i baken sen åkte vi lite till.Till o med jag åkte en del vilket barnen tydligen tyckte va kul eftersom de skrattade åt mej när jag vart täckt av snö.

Evelyn i backen och dricker oboý

Så vi hade en toppen dag. Nu lagar jag mat, det skall bli flygande jakob och vi tittar nu på ännu en del av Star Wars...

Vi hörs sen

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Tobias

Vad mysigt :D



tack så hemskt mycket!

skriven
#2: V I L J A

Svar: Visst är låten grymt bra! Hörde den också och var tvungen att kolla Let's Dance hemsida :)



Allt bra idag med dig?

vilken fin blogg du hade!

skriven
#3: Tiffany svarar

sv - haha ja det var länge sen jag jag spelade jag med :P Men sen vart det lugnt på jobbet och då hittade jag flipper, WOHO :D det finns nämligen inget internet på kassadatorn så flipper räddade dagen :D Chefen och jag tävlade om highscore hela dagen. kram

skriven
#4: Anneli

Vad roligt att barnen gillade filmen.



Håller med dig, inga skor på hundar, utan det räcker faktiskt med tassalva.



Kramar

skriven
#5: Bibbi

Jättefina bilder.

skriven

Kommentera inlägget här :