Är nu på hotellet

Hej Alla

Jag fick tillgång till dator på hotellet så nu sitter jag i foajen och skriver.

Bussen kom vid 04 i morse så jag var uppe med tuppen. När jag kom fram så var det bara att vandra den låååånga jobbiga baken upp till hotellet. Har nu faktiskt träningsvärk i kroppen efter den turen. Vägrade ta taxi den lilla biten som vart väldigt lång. När jag gick den förra gången tog den 15 min ... nu tog det 45 typ.

Framme vid hotellt skulle jag kolla om jag kunde ställa in mitt bagage i nått rum medans jag väntade till att kunna komma in. Rummet var klart så jag fick komma in. Underbart skönt så jag pratade en stund med min älskning sen somnade jag. As trött. Sen ringde J och pratade en massa. Vi båda skall opereras för samma sak så det är skönt att ha sällskap utav en vän och som genomgår samma sak är ju faktiskt inte så ofta det händer.

Hon har sin läkartid 30 min efter min så vi skall träffas efter det.

Hon berättade dock att hon inte alls hållt den strikta mat/pulver dieten. Hon har tagit pulver 2 utav 4 måltider. Så att jag tog lite kött igår men som jag spydde upp direkt behöver jag nog inte känna så dåligt samvete över. Jag har även tagit 4 ostskivor, 2 falukorvbitar och pasta. Väldigt lite pasta men jag ville ha riktig mat att tugga på. Så jag var ialla fall inte värst där inte :P

Om 2 timmar skall jag träffa min narkosläkare. Det känns otroliugt bra och än så länge är jag inte ett dugg nervös men det kommer väl

Jag vill även passa på att tacka alla gulla sms och meddelanden jag har fått. Och ni som hjälper oss med barnen skall ha ett extra tack. Jag har underbara föräldrar, svärföräldrar och alla syskon till min älskling och mina.

Nu vet jag hur det känns att ha en familj som är hel....

Kan inte önska mig nått bättre

Älskar dej Fredrik, utan dej hade jag inte haft våra underbara barn

Massor utav kramar till er alla

xoxo 

Kommentera inlägget här :