Tyst som musen

Det trötta, illamående och onda börjar att gå bort. Idag var första dagen jag vaknade och inte hade ont. Jag undrade vad det va som saknades imorse. Sen kom jag på att jag faktiskt vakande utan att ha jätteont. Visst ömmar det när jag äter och när jag rör mej en massa men tar jag det bara lugnt så har jag inte ont :)

Nu har jag lite mera ork och skall nu försöka bli bättre på att uppdatera här inne. För ibland har det verkligen blivit som öken här inne :P

Nått som är tråkigt är dock att jag märker att min lever inte mår bra. Det märks på nr1 och n2 om ni förstår vad jag menar. Nr1 är mörkt som coca cola och nr 2 ljusgult och löst. Inge kul....

Men idag är det första gången som jag ätit på de rätta tiderna och skall försöka hålla det hela dagen :) Men så fort jag äter mår jag piss och bara vill spy upp det jag precis pressat ner. Så känslan av att äta har jag ju inte fått tillbaka än och vill hellre bara slippa mat just nu.



Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

Jisses, men jag hoppas verkligen din lever börjar må bättre snart, med tanke på att själva tanken med operationen var att levern skulle få bort onödigt fett va?

Håller tummarna för dig att du snart märker positiv skillnad...

Kram

skriven
#2: AnniR "I huvet på en tant"

Hoppas att Du kommer att må bättre nu, det vore väl på tiden! Skickar en stor varm KRAM till Dig!

AnniR

skriven
#3: Areyanna

Starkt gjort av dig att kämpa på! Lider med dig! Inte lätt när kroppen kämpar emot en=( Kan dom inte byta din lever emot en ny? Läkarna brukar ju kunna göra lite allt möjligt nu för tiden? Hur länge har du varit sjuk? Kram

skriven
#4: Bibbi

Tror säkert att allting kommer att bli bättre. Det är ju inte så längesen ingreppet. Kroppen behöver säkert lite tid.Hoppas mötet går bra för er. Håller tummarna. Kramar och pussar till er alla.

skriven

Kommentera inlägget här :