Ny krafter

Igår och idag känns det som att jag har fått nya krafter. Jag har städat och donat här hemma så efter lunchen skall jag fortsätta. Bara sätta mej ner en liten stund och kolla mail och skriva lite skit här.

Imorgon kommer vi att få besök utav två damer ifrån kommunen. Kanske vi kommer att få ett kontaktbarn här framöver igen. Inget som är bestämt än utan vi skall bara prata i morgon o så men vi får se om vi passar.

Vi har även fixat till det lite på hyllorna. Måste bli bättre på att damma där. Men då la vi till två skålar. Benjamins såg de direkt. De är ju fulla utav godis.

Godis är gött :)

Eller vad tycker ni?

Godis är gött =)

Kanske man skall ta en klubba :P

Kramis

xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

Vad skymtade inte mitt öga till vänster om bilden?? förutom godiset:-) jo pärmen från Lev Bättre!! så du har också funnit detta fantastiska. Jag har det med. Älskar deras underbara hälso och receptkort!

skriven
#2: Sosso

Jo jag har precis börjat och det verkar bra faktiskt. Frå se hur länge jag håller på :)

skriven

Kommentera inlägget här :