Körkort

Åhh nu är äntligen mina barn hemma. De har haft en bra vecka hemma hos deras moster. De får fredagsmys två dagar i rad eftersom syrran även hade det igår med dem. Typsikt bara att jag inte visste att de hade ätit pizza igår för de fick de hemma nu oxå. Men Benjamin vart ju glad. Evy och theo fick kvällsmacka eftersom de inte ville ha pizza.

Nu är det filmtajm och jag känner att jag e as trött. Vill bara lägga mej ner och sova. Men klockan e ju inte ens 20:00. Vad har man blivit för en tönt lixom. När man var yngre hade ju inte ens kvällen börjat vid denna tid.

Imorgon skall jag och Martin till körskolan och gå handledarkursen. För nästa vecka skall jag börja plugga till körkort. Ja nu jävlar skall jag få körkort. Det var ju på tiden tänker många nu, hon är ju över 30 och borde ha skaffat det för länge sen.

körkort med en apa på

Jag har lixom inte behövt det förrän nu så det har inte blivit av. Så snart (förhoppningsvis) har jag ett körkort och kan ge mig ut och göra vägarna osäkra. Jag körde mycket bil när jag var yngre så jag hoppas att det sitter i. Skall sitta klistrad på körskolan varje dag tills jag känner mig säker att jag kan skriva upp och även köra som tusan med Martin med de som läraren säger att jag skall träna på vad det gäller körningen. Så denna gången ger jag mej inte förrän jag har ett körkort i min hand.

Om jag orkar hålla mig vaken blir det väl dumburken med Let´s dance ikväll och solsidan. Men nu går jag och vilar en liten stund..

så hörs vi senare eller imorgon

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :