Agrafferna bort

Idag skall jag till vårdcentralen för att ta bort agrafferna (tror att det heter så) och även ta lite prover. Skall bli skönt att bli av med dem för de kliar. Förutom att de kliar så kliar plåsteren som är över dem.

Evelyn fick vara hemma ifrån dagis idag. Hon var hängig och ville inte äta alls. Igår gjorde jag en chokladkaka. Jag hade lovat Benjamin det jättelänge så tillslut gjorde jag en. det jag inte visste var att Evelyn tryckte i sig massor av kaka. Jag hade ställt undan den men hon hade klättrat upp och tagit massor. När vi skulle äta kvällsmat så ville hon inte ha. Jag undrade varför men fick senare på kvällen svaret. Hon spydde som fan. Men idag har hon inte spytt och hon sa att hon hade ätit för mycket kaka så jag tror att det var därför hon hade ont i magen och därför hon spydde så mycket som hon gjorde. 
Idag har hon inte visat nått tecken på at må illa så det är ju bra så om det inte sker nått på kvällskvisten så kommer hon att få gå till dagis imorgon

Idag kom även två damer ifrån kommunen. Så om allt går vägen kommer det att komma en pojke hit varannan helg.

Så det håller vi tummar och tår för :)

Kramis

Kommentarer :

#1: Diana - Gravid ♥

SKönt att du är hemma igen! Har du fått din vinst? =)Har många nya tävlingar om du vill delta igen! =) Kram

skriven
#2: [email protected]

Hej...



Vilka fina barn du har. Och verkar som många får problem när dom gör en magsäcks operation...



Ha en fortsatt bra kväll



mvh emma

skriven

Kommentera inlägget här :