Tyst så tyst

Hej Alla


Som ni kanske märkt har det tystnat här inne. Jag har tappat totlat intresse för att göra någonting känns det som Mycket har ju med mitt egna privatliv att göra.

Angel

Man vill leva på ett sätt men lever det på ett annat. Sen när den man lever ihop med är totalt olik en själv så funkar inte vissa saker. Det är där jag vill förändra men vet att det kommer jag inte kunna att göra.

Man brukar ju säga att man älskar en person för "den" den är. Där kan jag sätta en bock för ja, men jag vill så gärna att han skall bli social. Jag vill kunna göra saker ihop med min man inte ta med grannen varje gång man skall träffa folk.

Så här e jag nu, totalt deppig och ingen stor lust till någonting...

Over and out

Kommentarer :

#1: Anneli

Vad tråkigt att höra. Finns det inget som du kan göra så att han vill hänga med? Eller har du försökt allt?

skriven
#2: Patricia

Hej gumman!

Samma sak här, men det kommer att bli bättre.

God bless you

skriven
#3: Anonym

Hej goa dig!!

Jag förstår precis vad du menar.

samma här också.

men stå på dig å BIG HUG <3 to you

you know were i am if you need me.

Kraaaaaaaam <3

skriven

Kommentera inlägget här :