Mitt nya BMI

Hej Alla

Jag har ett bra tag nu, lite mer än en månad tränat 5 dagar i veckan...tror det är typ 6 veckor nu. Jag har ständigt träningsvärk men jag ger mej inte

Jag har stått still i vikten hela tiden sen jag började och det har ju inte varit så roligt men idag när jag ställde mej på vågen hade jag gått ner 3 kilo.

Så nu väger jag 77 kilo och har fått ett nytt BMI

Ditt BMI är 29,7 vilket betyder att du har viktklassen Övervikt. För att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 12,2 kg.

Innan var jag på BMI fetma, så nu har jag lämnat den klassen jippi :)

Jag har fortfarande lång väg kvar men jag är glad att äntligen börjar äntligen vågen gå neråt igen =)

träningslokalen

Mitt gym och mitt tränings schema...

Mån: Fettförbränning
Tis: Styrketräning
Ons: Fettförbränning
Tors: Styrketräning
Fre:Fettförbränning
Lör:Fettförbränning/styrketräning/Vila
Sön: Vila

Tränar du nått???

Kommentarer :

#1: Anneli

Vad duktig du är och det går ju bra för dig. Jag är alldeles för lat för att gå och träna. Men jag promenerar ganska mycket, då jag har 5 hundar hemma. Det är väl en sorts motion det med.

skriven
#2: Anonym

Haaaaaaiiiiijj !!

GRATTIS goa dig <3 jätte kul att de går så bra med träningen å nedgången av din vikt.

kramizzz från mig å mina troll

skriven
#3: Marika

Bra jobbat Sofia!

skriven

Kommentera inlägget här :