Underbar dag

Jag vaknade as trött och ville som vanligt inte gå upp. Men man måste ju. När barnen lämnats på dagis var det tråkiga vardags sysslor som stod på schemat. Bara att ta tag i högen med kläder som skulle upp till de olika garderoberna och det var ju inte lite det inte. Blev ju enbart tröttare när man såg högarna hur de växte efter att man stått och vikt dom.

När det var som tråkigast och man var som tröttast kom det ett sms. Det var ifrån min älskling. Vill inte avslöja vad han skrev men det var underbart. Jag var tvugen att kolla flera gånger så att det verkligen var ifrån honom eftersom jag har skrivit i mobilen två ställen med hans mobilnr. Ena står det min Älskling och den andra ICE Fredrik. Ifall det skulle hända något och någon ifrån exempel räddningstjänsten skulle behöva få tag på min käraste. Ialla fall..fick flera gulliga sms under dagen och jag fick em massa pirr i hela magen ville inget annat än att han skulle komma hem.

När han kom hem så har han typ sprungit hem för att hinna hem först innan han hämtade barnen. Han ringer på dörren och när jag öppnar dörren står han där med fina röda rosor.

Fina rosor

Fy vad jag älskar honom och han sa en massa fint till mej som jag skall behålla för mej själv men han fick massa pussar och kyssar innan han skulle hämta barnen...

Vet att du alltid läser mina inlägg.. Så jag älskar dej min älskling  Pussiluss

Nu sitter jag och försöker få i mej det sista mål mat för dagen. En liten skål ifrån IKEA med laktosfri filmjölk och en halv banan. Men som det verkar kommer jag att misslyckas. Inte ens ätit en tredjedel äns ...
fil

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer :

#1: Bibbi

Åå...så gulligt!!! Det är kärlek det! Kram till er båda.

skriven
#2: simone

Ola sötcookie! Vad göru för spännande? Jag tar break i arbetet (webbdesign) passar på att njuta av solen ;P

skriven

Kommentera inlägget här :