Jotex = Skit


Igår kom min efterlängtade blomlåda. Jag åkte ner och hämtade ut den och idag när jag skulle sätta ihop den var jag så otroligt besviken. Foten och stödpinnarna på sidorna skall synka ihop för att ge stöd så att de inte åker åt bakåt eller framåt, utan håller stabilitet och kan stå utan att ramla.

Pinnarna är typ lika breda och synkar inte alls ihop. Hålet som är utsågat är för smalt så det går inte att sätta ihop dem. Skulle man strunta i det så finns det ingen plats att skruva i skruvarna bakom eftersom hålet är så långt.

Såga bort de två pinnarna som sticker ner funkar ju inte heller för då är det ju inte stabilt. Vilken himla skit.

Ringde och klagade så de skall skicka ut en ny så får jag retunera denna. Men jag lovar att det är detsamma med den som kommer...

Jag vill ju ha en fin blomlåda vid vår ytterdörr ju  ;( *snyft*

Blomlåda

instruktion

Har du oxå åkt på nått sånt här?? Längtat och sen har det bara varit skit man fått hem?

Kommentarer :

#1: Bibbi

ASCH!!! Sånt SKIT !! Förstår din besvikelse. Blir spännande att se hur nästa är (or not)

skriven
#2: Angelika

Ja, jag beställde en jättesöt vit sommarklänning från Ellos o den var jättekonstig på. Fick världens puffrumpa.. Haha.. Men det är ju enklare o skicka tillbaks en klänning...



Gud va tråkigt, ring o klaga!! Så får de skicka en ny till dig...



Puss!

skriven
#3: Kadri

man blir så besviken när man får hem sånt skit.



sv. det är något slags köttgryta



sv. det är bra med oss

skriven
#4: ABSSOLUTAARNELA

säger precis samma ska :O

skriven

Kommentera inlägget här :