Äntligen är jag på G

Hej Alla

Jag pluggar nu som en galning vad det gäller teori och är äntligen ute och kör på gatorna. 2 dagar i rad har jag varit ute och kört. Trodde att det skulle gå åt pipan men det går väldigt bra :)

Mina barn vinkade igår av mig när jag skulle ge mig iväg. Och de var väldigt stolta när jag kom hem. De trodde dock att jag nu har körkort men jag förklarade för dem att jag tränar och förhppningsvis har krtkort snart :)

Idag skall vi till Norrk för Amellie fyller år, så vi skall fira henne. Imorgon skall vi till Hannah för att fira April som fyllt år. Senare under dagen kommer Quyet och sist men inte minst kommer Martina, Kristoffer  och deras barn Miranda och Ansel som skall sova över ifrån lör-sön. Det var ju så länge sen vi såg den så det skall verkligen bli kul. Så full rulle i helgen om man säger så..

Vad skall ni göra??


Kommentarer :

#1: Bibbi

Åå..vad kul! Både att du nu har börjat köra och att ni har så mycket på gång! Ha det så jätteroligt!

Själv ska jag festa på en räkmacka i kväll och hoppas att väntan och LÄNGTAN efter Janne tar slut nu i helgen. Må så gott mina kära. Puss och kram.

skriven

Kommentera inlägget här :