Vinnaren är utsedd

Idag har jag fått hjälp utav mina barn att dra vinnaren.

Jag gjorde en skål med de som gjort sig rätt till en lott, det vart skål 1
Gjorde en skål med de som hade gjort sig rätt till två lotter, det vart skål 2
och en som med de som hade gjort sig rätt på tre lotter, det vart skål 3

Sen lät jag Theo dra en lott i skål 1
Evelyn dra 2 lotter ifrån skål två
och Benjamin 3 lotter ifrån skål 3..

Sen lade jag dess i en och samma skål skakade om..och Evelyn tog den vinnande lotten

Den som vann Elvis tavlan vart cherrycheek

Ett stort grattis till dig, maila mig din adress så skickar jag tavlan till dig.

Eftersom denna vart sån succe kommer snart en till tävling att påbörjas i ungefär samma tema som denna. Så titta gärna in igen ...soon

Vinnaren är kontaktad men hör inte hon av sig dras en ny vinnare nästa vecka

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :