Lite kort....

Hej

Vill börja med att säga GRATTIS  Janne hoppas att du blivit firad ordentliget igår. Hade tänkt att skriva det igår men jag hann inte skriva nått.

Idag var Janne här och var barnvakt åt barnen medans Fredrik var på Af för nån info om framtiden. Hoppas att han får gå och passar för utbildningen.

Evelyn älskar ju att måla och idag fick jag en massa fina teckningar hon gjort på dagis med målarfärg.

På vägen hem var jag förbi Hannah för att se att allt var bra och kramas lite med söta Apil.

Theo är ju lilla kille som älskar att ha saker på huvudet. Idag fick jag sätta i håret på honom två rosa hårspännen och han sprang runt och va as glad. Så söt så.

Benjamin har verkligen tagit storebror rollen med häpnad. Så himla duktig. Omtänksam emot sina syskon så att jag blir så häpen att han har ändrats så. Innan skulle han slängt bort dem men nu ser han till att få hjälp än att slänga bort dem så att de inte gör illa sig, trots att han kan få ont själv ibland medan han väntar till vi kommer springade. Så stolt över honom.

JO glömde ju att säga...idag drack jag kaffe för första gången ....trot eller ej med det gjorde jag =)

Natti och kramis

Kommentera inlägget här :