Jag visste att du skulle klara det..

Hello

Igår va det jättemysigt med barnen och lilla Theo sprang runt och styrde och ställde med sina syskon. Han förstår dock inte att han är lite väl hårdhänt emot sin syster ibland eftersom Syrsa tål mer. Hon vill ju vara med oxå hela tiden vilket gör att man får springa och kolla stup i kvarten varför hon gråter. Oftast är det att hon hamnat i mitten när alla tre brottas. För det är något som mina barn verkligen gillar. Men att brottas med pappa är nog det bästa för då får man flyga lite oxå.

Fredrik fick föresten bilen att funka tillslut. Nått med batteriet men stackarn har verkligen stått hela helgen med huvudet i bilen och tänkt varenda sekund på denna bil vad som kunnat vara felet. Men duktig som han är tvivlade jag inte en sekund på honom utan visste att han skulle fixa det. Pussssss på dej min pussgurka....

Nu sitter jag på jobbet och har lunch.

Ops den slutar nu så jag borde börja nu


Så vi hörs senare

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :