En underbar dag till mötes med min mamma

Igår vad dagen jag har sett fram emot hela  veckan. Jag skulle träffa min mamma efter jobbet och gå på restaurang. Vi firar dagen jag kom till sverige och min mamma äntligen blev min mamma på riktigt och inte bara på papper.

Äntligen var arbetsdgen över och jag tog bussen ner till stationen där jag skulle möta upp min mamma.

Många pussar och kramar vart det och sen tog vi oss upp till stan till den uttänkta rastaurangen.

Mamma och jag på restaurang och forar mor och dotter dag



Det var massa god mat vart det och jag njöt varenda sekund. De hade ett stort efterrättsbord där jag plockade åt mej små bitar av en chokladkaka som jag tog hem till barnen. Det vart väldigt uppskattat och de tackar sin mormor för den gotti jag tog hem.


chokladbitar

Vi pratade om allt ifrån himmel till jord. Min sjukdom, mammas uppväxt och hennes barnbarn så klart kom på tal,

Det är en kväll jag kommer att minnas och uppskattar till 1000

TACK mamma för en underbar kväll

Puss & kram..Älskar dej

Din dotter

Kommentarer :

#1: Klarabella

Hej! Jo, den 9 april i år var jag hos min egen läkare och bad honom att skriva ut en remiss till mig på en GBP. Han skickade den till Landskrona Lasarett här i skåne. Det är bara där de gör GBP här nere. Men det var 4 års väntetid!!! Såååå länge ville inte jag vänta. Tog själv reda på vårdgarantin och ringde till Danderyd och frågade om de kunde ta mig. Det var en massa ringande innan allt blev klart. 16 juni var jag på Danderyd första gången och nu blev jag opad 17 september.

Jag har alltså bara väntat 5 månader och det har jag under resans gång inte träffat på någon mer som det har gått så fort för. Men jag gick lite min egen väg och ringde och ringde, gav mig inte!!! kanske därför. Kram på dig

skriven
#2: Mamma

Hej min kära dotter Sofia!

Det var underbart att få träffas på tu man hand.

Betyder så mycket för mig. Roligt att du upp-

skattade det också. Må så bra och sköt om dig.

Jag älskar dig Din Mamma.

skriven
#3: Sosso

Hej mamma...



Vad skulle jag göra utan dej.

Hoppas vi ses snart igen



PUSS och här kommer en till ;)



Puss

skriven

Kommentera inlägget här :