Ett steg närmare VM

Igår satt min sambo som klistrad framför tv.n. En kall öl i den ena handen och en skål ostbågar i den andra. Sverige emot Ungern. Sverige måste bara vinna sa han. aja tänkte jag. Tydligen var det en väldigt viktig match. Jag satt brevid och chattade på skype och spelade travian. Barnen hade filmkväll och hade även fått gotti. De tittade på en film i deras tv rum.

Sverige gjorde det första målet, Ungern får sitt första mål vid en straff. Man trodde att det skulle bli oavgjort så i de sista sekunderna kommer Zlatan springandes och gör mål med magen hahahaha. Till och med jag satt klistrad med ögonen på tv den sista delen av matchen.

Zlatan

Nu är vi ett steg närmare VM

Go Zlatan...

Kommentarer :

#1: Ida

Frågestund på min blogg!

kika gärna in och fråga nått kul :)

skriven
#2: Ferhat

SV: Vad bra att du är på en bättringsväg :). Jo, jag har verkligen inte varit på humör idag. Vet typ inte varför :/.



Vad händer ikväll då? :D

skriven

Kommentera inlägget här :