Äntligen Fredag.

Idag skall vi ha fredagsmys. Vad jag längtar hem till min familj. Imorse kom ag på en sak. Hela vår familj är så söta. Vi börjar dagen med att krama och pussa varann och slutar dagen densamma. Theo vill verklige pussa alla godmorgon och godnatt annars börjar han gråta. Så igår fick Syrsa krama honom tre gånger innan han vart nöjd.

Syrsa gjorde även igår en väldigt fin tecking på hela famliljen som nu sitter på kylskåpet.
Snuvan har nu avtagit på nästan alla i familjen. Så nu hoppas jag att den håller sig borta ett bra tag till.

Vad vi skall göra i helgen har jag ingen aning om. Trodde att vi skulle ha firat Janne men eftersom Bibbi är så lätt smittad gav vi honom presenten i veckan som var och nu skall vi bara ta det lugnt. Stor städning borde finnas på scheamt men jag vet inte om jag orkar. Jag skall ialla fall ta en massa kort på barnsaker vi skall bli av med. Dunerat på att skaffa bloppis och även lägga ut på blocket eller nått.

Sitter nu och har rast, lyssnar på radio och längtar fram till lunch för då har halva dagen gått.

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Tant Ulrika

Tassar förbi o önskar en überskön helg!



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :