Barn tvingas föda barn ....Fy fan

Det kämpas världen över för barnens rättigheter utav flera olika människorättsorganisationer.
För att barn skall få vara barn och leva och njuta av sin barndom.

Så jag fattar inte hur det fortande finns barn som blir fruar till 20 år äldre män och föder egna barn. Barn föder barn...

Det är en flicka som gjort stor uppmärksamhet för att hon kämpade för sitt rätt att slippa bli slagen och våldtagen av sin man vid 8 års ålder.

Citat ur aftonbladet:
Flickan tvingades till äktenskapet av sin arbetslöse pappa som hade två fruar och 16 barn att försörja.
Han slog henne och sa att hon måste gifta sig, annars skulle hon bli våldtagen och då skulle ingen kunna hjälpa henne.
Äktenskapet upplöstes av domstolen och parlamentet föreslog senare en ny lag för att hindra barnäktenskap.
Men lagen motarbetades och godtogs inte av presidenten som skickade tillbaka den för omarbetning. Motståndarna tyckte att den gick emot islam, rapporterar AP.

2008 utsågs Nujood Ali till Årets kvinna av den amerikanska tidskriften Glamour. Slut på citat.

Ursäkta att jag frågar MEN hur kan presidenten ens vilja stoppa detta. Vart i Islam står det att de har rätten att våldta barn?
Bara för att det är din fru har du ju inte rätt att våldföra sig på din fru. Men som sagt i de länderna har de ju faktiskt rätt enligt deras lag att våldta sina fruar. De får ju inte säga nej till sin man om hon inte har sjukintyg att hon inte kan pga medicinska skäl ej kan ha samlag med sin man.
FATTA HUR SJUK ÄR INTE DET!!!! Att du som kvinna inte har rätten att bestämma över din egna kropp.

Jag läste en bok för ett tag sen som författarinnan berättar att hennes man ville ha sex varje kväll. Hon födde 6 ban och sitt förstfödde barn kom när hon var 13 år gammal. Sen födde hon ett barn varje år. Hon visade tydligt och klart att hon avskydde honom och inte ville vara gift med honom.
Ändå släpper han inte taget eftersom han äger henne. Han skaffar sig en till fru och även hon vill inte ha sex med honom men då får fruarna dela varannan natt för att han skall få sitt. Hur vill han ens ha sex med någon som bara ligger där och visar avsky? Hur står det till i dessa mäns huvuden.

Jag har suttit och läst på internet om pedofili och kan inte förstå hur vissa länder ens kan tillåta detta och tycka att det är normalt? Sen skylla på en religon som tycker att det är ok, ställer jag mig frågan. Hur kan man ens vilja ens ha en sån tro som tillåter sex med barn? Jag vill att nån som kan Islam visar mig vart det står att det är tillåtet??

Fy detta gör mig så arg...tänk dig en stackars rädd 8 årig flicka har en 50 årig svettig, äcklig man flåsande över henne. Medans hon gråter  och ropar efter hjälp. Njuter han tillfullo att pentrera en livmoder som inte är utvecklad än att ta emot hans mandom. Men hjälpen kommer inte för detta är hennes man som tar ut sin rätt på ett barn som lika väl kunde vara hans dotter.....

FYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Vad tycker du...rätt eller fel?

Kommentarer :

#1: Marina

Ja fy fan!! fy satan, så in i helvete sjukt beteende. stackars flickor. detta måste ju få en ändring!!

skriven
#2: KADRI

jag läste om det också. vad hemskt

skriven

Kommentera inlägget här :