Liten flicka på 6 år får sina kläder avslitna utav 8 st pojkar.

Alltså jag sitter nu på jobbet och läser på en site som heter flashback och där sitter och och läser om den 10 åriga flicka som blivit våltagen utan 3st 12 åriga pojkar.

Allt gör en ju as förbannad, det hände på Slestasskolani linköping och att barnen tydligen var förståndshandikappade. Att pojkarna får ens gå kvar på skola som offret är ju sjukt. Sen i artiklar står det att killarna skall få skolans hjälp och stöd men lilla flickan då. Hpn får enbart stöd utav socialen.

Så den gör ju en asförbbannad . Jag bara kokar

Men en insändare på det forumet berättar

Citerar puman-online : Vad Göra??

Min flicka, 6 år, blev igår i sin förskoleklass, nedtryckt på golvet av 8 pojkar, avsliten byxor och trosor, skrattad åt, hånad, kladdad på av jämnåriga pojkar. Jag och maken sökte imorse upp fröken och berättade hur kränkt vår flicka kände sig. Hon har gråtit hela natten, haft mardrömmar och magknip. Idag på eftermiddagen sökte vi upp samma fröken. Hon hämtade vår flicka och skällde ut HENNE för hon hade provocerat pojkarna genom att ta deras boll...

WHATTA PHUCK!!!! Vad är det som händer i samhället? Ska vi hålla henne hemma?!?
Jag var så nära att hota en människa så mkt man kan utan att fängslas idag... och kärringdj**ulen säger bara "jaha, men hon retade ju faktiskt upp pojkarna"!!!
AAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! !!!!!!!!!!

Vad gör man?
Vad gör de i Linköping? Ska vi segregera? Är den uråldriga idéen om flick/pojkskola befogad?


Slut på citat
 
Skulle detta vara en lärare på min skola, skulle jag bli så arg. Skulle stämma både skola och fröken. Att hon ens får stanna kvar som lärare med den synen är helt ofattbart för mej. Polisanmäla.

"Om du retas och tar deras boll, så får du allt vara med på att der sliter av dig kläderna". Helt rätt sätt...enligt denna fröken tydligen

NÄÄÄ VA FAAAAN. I helvete heller.

Kommentarer :

#1: Marina

Exakt!!!! Vansinne rent ut sagt. Ja finns ju ingen kompetent vidsynthet hos många av skolans personal. Jag menar, självklart borde flickorna, offrena prioriterats först , hjälpa dom, sen ställa pojkarna till svars.

skriven
#2: Bibbi

Men "hallå VÄSTINDIEN" !!! Är detta SVERIGE.

Tur man är gammal, säger jag bara. På min tid var det värsta som kunde hända att pojkarna jagade ner flickorna på toaletten i skolan och sen pojkars slagsmål med knytnävarna. Tillbaka med den tiden,

det är verkligen dags för det, eller vad säger ni?

Kramar från Bibbi.

skriven
#3: Bibbi

Sitter och retar upp mig ännu mera så jag vill komma med en till kommentar.

Om pojkarna har SVÅRT FÖR ATT FÖRSTÅ, SÅ UTSÄTT DEM FÖR SAMMA BEHANDLING. Då kanske poletten ramlar ner.

PUH...Hoppas det var dagens ilska som kom ut där...

kram kram

skriven
#4: Sosso

Mmmm jag blir upprörd varje gång jag tänker på det. Så jag kan förstå dej



kramis

skriven

Kommentera inlägget här :