Underbar början på dagen

Hej Alla!

visst är man trött när klockan  ringer vid 05 men upp måste man. Jag var piggare än vanligt och morgonen flöt på. När jag kom ner till tåget möttes jag av en glad kille som stod och delade ut bulle med tidningen Corren. de representerade City Gross och jag antar att bullen var bakad i deras nya kondetori de införskaffat där. Så det var ju trevligt.

Nu på rasten åt jag bullen och sitter nu med halsbränna eftersom den var lite väl mycket kanel men det var det värt för göttigt vad det =))

Igår hade Fredrik varit duktig och fått upp massa kläder till de olika garderoberna så det var bara att fortsätta med det när jag kom hem. Skulle sotera bort det som var för litet och det som skulle sparas och skänkas bort. MEN SÅ HAR MAN LILLE MAN, Theo tyckte att han skulle hjälpa till.
När jag hade lagt allt i olika högar fint och vikt på golvet, så sprang jag ner till undervåningen för att fixa nått. Nån minuter efter kommer Syrsa ner och säger att Theo håller på med kläderna. Upp kommer jag och alla kläder, stora som små ligger överallt, över hela golvet. Då vart det bara att starta om och man lär ju alltid sig nått. arg kan man ju inte bli eftersom han sitter och är så söt, ler och glad och visar -Titta mamma så fint jag har gjort..bahhhh

Idag skall jag fortsätta med detta när jag kommer hem och även försöka att få lite egentid med min man när barnen lagt sig. :P

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :