Nu är det så rent och fint =)

Hej Alla

Ihelgen va det stort pyssel hemma hos mej. Vi bokstavlingen städade hela huset. Barnen lekte sig igenom hela dagen och stökade till där vi nyss städat men Syrsa var så dukig. Så som belöning fick han en tv i sitt rum. Vilket gjorde honom jätteglad.

Puffa
Evelyn stannade gärna upp ifrån sitt lekande och posade framför min kamera.


Jag dammade var enda vrå, vi städade på alla tre våningarna och det byttes även gardiner. Jag somnde gött på kvällen, tidigt. Innan kl 22 låg jag i sängen och gossade. Fredrik va så gullig att han till omed fixade i min garderob så jag hittar mina kläder igen. Trodde att jag inte hade några strumpor, men tydlugen hade jag massor :P

men detta behövdes verkligen. Dammat på vissa ställen är inget man gör var dag men nu är det klart =)

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Ulrika

Jisses så söt hon är sessan =)



Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html



..med chans att vinna 1 presentkort från en finfin barnbutik =)

skriven

Kommentera inlägget här :