Idag forstätter städningen =(

Ja att atäsa är ju nått som verkligen passar in under frasen onödigt ont men det måste göras. Varken man vill eller inte. De små sover fortfarande och Fredrik oxå. Vill ha mina skor som finns på rummet men vill inte gå upp och väcka honom innan han skall behöva gå upp.

Ja nu hör jag ju honom ialla fall så då kan jag gå upp och hämta min skor.
Så, nu är alla branen vakna och uppe. Skall börja fixa med frukosten sen är det väl bara att ta tag i det som måste göras :(

Marina, jag får se om jag har nått i de stolekarna för det e ju som sagt det jag skall spara till Theo. Så jag lägger ju undran dem tills han kommer i dem. När det va kommer jag inte ihåg nu. Men jag vet inte om vi kn komma till dig som du vill. För om man åker till en annan stad måste man även tänka på en massa andra sker så som att ta med sig mat, tider att passa och 3 barn på ett tåg. Nja det är inget jag ser fram emot.

Vi hörs sen

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

OK. Tja men ta med dig Fredrik då. Vi har inget emot att träffa honom heller, så kan ni hjälps åt, eller bara ta med dig ett av barnen och ta tåget. För ni vill väl ändå hälsa på trots allt? Det är ju inte alls långt. bara att kolla vilka tider som finns och se till att ha matsäck med sig. Annars får vi väl hämta, hehe...eller så kommer vi först tills du/ni känner er "mogna" att komma hit.

skriven
#2: Sosso

Jag är ledig enbart om Fredrik arbetar, annars arbetar jag. Vi är inte båda hemma, kanske ni har råd med men inte vi :P.



Så arbetar inte Fredrik den dagen så är han hemma med barnen och jag arbetar. Därför kan jag inte heller bestämma nått så här innan.







skriven
#3: Marina

OK, jo det är nog det mest klassiska. Fast jag tänkte mig snarare helg, för då brukar ju båda två vara lediga. Ingen helg ni kan?

skriven

Kommentera inlägget här :