Benjamins stora händelse igår..

Hej

Jo igår hände ju en stor sak med Benjamin...Han tappade en utav sina tänder.
Vid frukosten satt han och rörde på tanden och den var jättelös. Jag sa att det bara var att dra bort den för den satt på en liten liten tunn tråd. Då vart han lite rädd och ville inte att jag skulle komma nära igen. Typiskt att jag skulle säga så, jag och min stora mun. Självklart skulle jag oxå bli livrädd om min mamma sa att det är bara att dra bort den. Dra är ju inte så bra ordval om man säger så men sa sen att han borde vicka på den så skulle den lossna. Inte ens 5 min senare va den ute.

Benjamin tappar tand



Idag när han vaknade skulle det ju kollas om tandfen varit på besök. Mycket riktigt låg det en guldpeng i hans glas. Här visar han stolt upp sin stora glugg.

Kramis

Kommentarer :

#1: Farmor

Lilla gubben då! Har du tappat din första tand redan! Och vilken tur att tandfen inte missade att se den.

Pussar från Farmor.

skriven

Kommentera inlägget här :