Tack svärfar

Hej Alla

Nästa vecka skall jag upp till Stockholm för möte med läkare, dietist och massa klämm och känn undersökningar. Det är nått jag har sett fram emot ett bra tag nu och jag hoppas att det blir beslut på att jag skall genomföra operationen.

Det som är på kartan är magsäcksoperation eller gastric bypass.
http://www.cavalio.com/
cavalio.com är bilden hämtad ifrån och där kan ni läsa mera om gastric bypass


Eftersom vi inte har så mycket pengar så har min svärfar hjälpt till och fixat så att jag kommer upp och hem .

Så tack Janne, uppskattar det verkligen

Kramis

Xoxo


Kommentarer :

#1: Hannah

Har du haft en bra dag nu då? Kramar

skriven
#2: Liselott

Hej

Såg att du ska göra samma op som mig. Jag har nu fått min tid. Besök gärna min blogg/hemsida.

/Liselott

skriven

Kommentera inlägget här :