På tal om ingenting

Hej Alla

Jag glömde ju berätta. Igår när jag skulle träffa dietisten så satt en gammal bekant där. jag kommer att kalla henne Sara pga att hon ej vill gå ut med att hon skall göra denna operation offentligt. Men eftersom vi känner varann sen innan skall vi nu hålla kontakten och kämpa ihop.

En sak som jag tycker va dåligt igår va att jag hade varit på sjukhuset sen kl 07:30 så får jag reda på 5 min innan ditisten att jag skall gå och ta alla prover som behövs inför operationen. vilket gör att mitt tidschema rubbas och jag skulle missa bussen jag skulle åka med hem. Men efter Sara * bor några mil ifrån mej dvs grannstaden så åker hon förbi min lilla sta. Vilket gjorde att jag fick åka med henne hem.

Det var trevligt och nu kan vi kämpa ihop och bli smala =)

Bra va

kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :