AJ

Hej Alla

Igår gav jag mig av till vårdcentalen efter jobbet för att kolla när hela familjen kunde komma in samtidigt och vaccinera sig. Min läkare har även varit på mej att ta denna spruta så jag tänkte höra mej för vad som gällde. Min övriga familj skulle få vänta till v 48. Men jag vart tillsagd att ta sprutan direkt på plats. Jag sa att jag väntar gärna eftersom jag vill ta det tillsammans med barnen så de ser att mamma tar och att det inte är nått farligt men icke sa Nicke. Så 5 sekunder efter va jag vaccinerad.

Idag har jag ont i armen känns om otrolig träningsvärk och att man kan knabbt kan lyfta armen. Det strålar ner på ryggen och känns som att jag får hugg i hjärtat till och från. Men det kommer väl att gå över. Men hur länge kommer man att ha så är ont :P. Smärtstillande får man ju inte ta heller ..Skit oxå..

Jag har ju AJ AJ

Kommentarer :

#1: Novembersara

SV: ja, det är fruktansvärt. kan inte ens förstå det. Du, vilken mysig blogg du har :)

skriven
#2: Bibbi

Jo tack...det kändes ett par dagar efteråt, men vi fick inga mera biverkningar.

Men Fredrik tillhör ju riskgrupp så han ska väl ta tidigare än v. 48?

skriven

Kommentera inlägget här :