Nu är det date med kudden ..

Hej Alla

Nu lider dagen emot sitt slut men vi lyckades att få en bra dag trots att vi inte kunde köpa en present till pappa.
Vi åkte inte heller till våra egna föräldrar men jag ringde och pratade en lång stund med min. Vad gör man när man bor i olka städer och inte har pengar till att kunna åka och hälsa på.

Ialla fall Benjamin skrev kort och de ritade bilder till sin pappa. Han behövde inte lyfta ett finger denna dag så jag och barnen tog hand om allt. Evelyn har blivit så duktig på att duka så de hjälpte mig med middagen. Det vart flygande jakob. Göttigt.

flygande jakob

Sen innan jag slutar för dagen vill jag visa min söta son Theo. Han gillar ju allt som storasyster har och att ha klämmor i håret hör ju till. Så i morse vad jag bara tvugen att ta kort för att han gick runt o va så söt

Theo med klämmor i håret

Fotbad gillar inte Fredrik och att man tar i hans fötter kommer inte på fråga så det fick jag inte göra... men annars va det ett bra förslag som han kan komma ihåg till mors dag nästa år.. Tack Bibbi

Med dessa kort vill jag  säga natti alla och sov så sött

Kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Grattis till lilla Theodore. Han är ju för söt med klämmor i håret! Men jag gissar att det gillar inte hans pappa...ha..ha.

skriven
#2: Sosso

ja visst e han söt. Och det stämmer det du säger hans pappa tycker att han kan ha cowboy hatt på sig istället än klämmor :P

skriven

Kommentera inlägget här :