Min gårdag i storstaden

Hej Alla

Igår natt va Theos feber så hög att vi fick bada honom hon flera gånger för att få ner temteraturen. Sen vid 03:35 cyklade jag ner till stationen för att hinna med bussen som skulle ta mig upp till Sth.

Jag hade tänkt att jag skulle försöka sova lite på bussen men det gick inte så bra pga jag låg och tänkte på Theo hela tiden. Ursch vad oro förstör både sömn och mage.

Ialla fall...

Kom upp till STH  vid 07:15 och gick iväg på min lilla promenad till sjukhuset. När jag kom fram vart jag så paff att det ens va ett sjukhus....Det var så snyggt. såg inte ut som ett sjukhus. Blommor och dekorationer överallt. Sköna fotöljer och till o med stor kikare så att man kunde se över hela sth. Så paff...tog lite bilder som jag kan lägga upp när jag kommer hem.

Personalen var så otroligt trevliga. De hade en bokhylla som man kunde ta gratis böcker ifrån. Det var böcker som glömts på de olika avdelningarna och när de sparats i ett år och ingen fårgat efter dem, så lades de ut så att man kunde få ta dem med hem. Så paff, så jag fick med med 2 nya böcker som jag ser fram emot att läsa. De sa att jag kunde ta hur många jag ville men jag skulle inte orka bära med mig fler. Men jag skall ju upp igen så då tar jag två till hihi.

För er som är nya här inne så har jag en leveresjukdom som dom inte vet hur de skall behandla och nu skall det genomföras en gastric bypass eftersom de vill få bort fettet i min lever. Jag har ju övervikt så detta är ju enbart possitivt för mej att kunna gå ner på kuppen.

Så i januari så kanske jag ligger på operationsbordet och genomför en operation som kommer att förändra hela mitt liv. Bättre detta än att ta en levertransplanation och inte veta om min kropp tar emot den. För skulle den inte göra det är jag ju död inom månader. Så därför efter jag fram emot en nya mage och nytt leverne. så jag kan få se mina barn växa upp. För dagen jag fick beskedet. DU skall vara glad om du får uppleva din yngsta sons 5 års dag glömmer jag aldrig och är nu så lycklig att jag kan få se honom gifta sig

kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :