Lugn lördag

Ja nu börjar dagen lida emot sitt slut och barnen har badat och nu hoppas i säng. Har idag varit förbi och hälsat på Inga-lill en snabbis. Fick se deras nya kök. vilket va jättefint. Hon hade flera jättefina fotäljer jag skulle velat ha haft :P. så jag får väl börja gå på akutioner eftersom det var tydligen om jag förstod rätt där hon hade köpt dem.

Vart igen sovmorgon i morde eftersom Fredrik arbetade vilket han kommer att göra imorgon med så då får man inte sova ut då heller. men man måste ju få in pengar så jag skall inte klaga.

Annars har det varit en lugn dag och bara tvättat lite. Nu tänkte jag sätta mej framför dumburken så med dessa bilder vill mina troll och jag  säga god natt så hörs vi imorgon 

Benjamin

Evelyn

Theodore

Kommentarer :

#1: Karolina

Ja, den kostar ju inte en förmögenhet men den är fortfarande redigt snygg :)

skriven
#2: Tobias

Kul att du hittat hit :D

skriven

Kommentera inlägget här :