Kan jag fortsätta kalla honom bebis???

Hej Alla

Jag kan inte fatta det..min yngsta son, min bebis,underbara lilleman, han fyller 2 år imorgon .

2!!!

Kan inte fatta det, igår när vi lekte "pussmonstret attackerar" så sprang vi runt i huset och alla barnen skrattade och gömde sig ifrån det pussande monster(jag alltså) så bara slog det mej...

Barnen kom fram och undrade va det var eftersom jag bara satte mej ner och vart tyst, så jag berättade att Theo fyller ju år till helgen. så sa Benjamin nått jättebra.

-Men mamma, du måste förstå att vi växer.
Ahhh de gör de ju det, tyärr...:P

Sen sa han
-Snart är jag längre än dej, då får jag bli pussmonster mamma.
hmm tänk om han växer om mej ...:/

Va gullig han e, stod där och förklarade det som att detta måste du ju förstå mamma minen..hahaha

Men kan jag fortfarande kalla Theo min lilla bebis, eller är han förstor för det???
Lilleman funkar ju men bebis älskar jag ju att säga..

VART TOG MINA BEBISAR VÄGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!

kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Min mamma sa alltid....ta vara på småbarnsåren för de går alldeles för fort. Jag vet att jag någon gång tänkte...o så skönt, för det var onekligen jobbigt att ha tre små barn och vara ensam med det.

Nu är det jag som säger till er...Ta vara på småbarnsåren för de går så fort, snart är de stora.

Kramar till er alla.

skriven

Kommentera inlägget här :