Fan va pinsamt

Hej Alla

Jag arbetar på ett rätt så stort företag och under olika tider på dagen har andra avdelningar samlingar eller kickstarts som det oxå kallas. På dessa samlingar samlas då alla som arbetar samma pass. Så det kan vara  upp till 100 pers om inte mer folk på dessa samlingar.

Igår hände en sån pinsam sak att jag skulle gått under jorden. Har enbart hört det i ryktes väg så jag bevittnade det inte själv. För då hade jag lämnat rummet. Ialla fall

Igår på kvällens samling hade en medarbetare tagit med sin sin flickvän till arbetet. Vill ju punktera att hon INTE arbetar här och inte satt sin fot på vår arbetsplats innan i hela sitt liv. Slutsats: Hon kände inte en jävel här.

igår friade han till sin flickvän på denna kickstart framför alla okända människor. Pinsamma va att hon gav ett tveksamt ja. Ett ja (som tolkades utav de som bevittnade det hela) inte hade blivit ett nej om det inte varit  pga den pinsamma situationen, som framkallad ett ja.  Jag skulle ha gått under jorden. Vad fick honom ens att ta med henne hit? Tydligen har de ett gumpigt förhållande också, dvs gjort slut till och från. Och enbart varit tillsammans i 4 mån. Hallåååå

Vad tänkte killen med????

Jag skulle ha sagt: Have a life, och gått därifrån

Nån romantik kunde han väl planerat in?

En vacker miljö, kanske levande ljus, god middag, stämmningsfull musik, äventyr osvbara  nått annat än ett sterilt fult konferansrum.

frieri

Om jag skulle fria till min sambo skulle jag inte ta med honom till mitt jobb där han inte kände nån och fria. Fan vilken hemsk upplevelse.

eller vad tycker du....

Gjorde han ett rätt att fria på detta sätt  eller var det totalt pannkaka?

Kommentarer :

#1: Bibbi

Han gjorde ABSOLUT FEL !

Flickkraken kände sig väl tvingad att säga ja.

Han borde gått en kurs hos Fredrik....Hur man friar på ett bra sätt! Ha..ha.

skriven

Kommentera inlägget här :