Fars dag

Idag är det fars dag. Eftersom Fredrik jobbar nu så får vi fira honom när han kommer hem. Så frukost på sängen vart det då inte. Lillan sover fortfarande och klockan är snart 9. Mina söner vaknade innan 7 så då va det bara att gå upp och fixa frukost. 

Jag hade ju velat köpt något till Fredrik men vi måste spara var enda liten peng så  Benjamin har skrivit ett kort och ritat en bild till pappa. Det får bli det och god fika när han kommer hem. Sen tänkte jag laga en god middag til kvällen så får jag hoppas att han kände sig firad trots att han inte får någon present.

Nån som har nått tips om hur man kan fira någon utan pengar?

www.pernorman.se/foton/design/blommor.htm



Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Tips...tja...ge honom ett fotbad med skön fotmassage efteråt.

Eller skriv ett litet brev och tala om att han är bäst i hela världen....

Rita , måla och klipp ut massor med stora blommor och sätt upp i köket eller var ni vill...

Det blir bra vad ni än gör.

Ha en fin Fars-Dag. Kram

skriven
#2: Michaela - Foto & Webbdesign

Hejsan!

Allt bra med dig? :)

Haft det bra sen vi pratade sist?

skriven
#3: sannie

Jag tycker att ett kort och en bild är en jätte bra present. "Det är tanken som räknas" gäller ju inte bara vid jul.

skriven
#4: Madde

Nu är vinnaren dragen i min tävling.

Titta in och se om du är den lyckliga. :)

Kramar Madde.

skriven

Kommentera inlägget här :