Avatar, den sista luftvändaren

Igår efter jobbet träffade Hannah upp mig vid tåget och följde med mig hem. April var självklart med så barnen lekte för fullt. 

Men kl 18:35 är alla bänkade framför tv:n. För då börjar Avatar, The Last Airbender. Den enda tiden på kvällen som barnen sitter stilla. Den tiden e helig för barne och. Benjamin kan springa in och hämta mej om jag inte befinner mig på plats när den börjar. Klockan 18.35 prick...det gör vi alltid tillsammans.

Serien började precis om nu för er som vill följa den, andra avsnittet idag. Jag själv tycker den är väldigt bra och rekommenderar den till äldre barn. Men mina barn är vana vid den nu och alla tre tittar på den.

Läs här mera om vad serigen handlar om

När jag kommer hem kommer jag att lägga upp lite film ifrån serien oxå


Avatar


Kramis

Kommentera inlägget här :