Det har varit barnens dag här hos oss

Hej Alla

Idag när jag kom hem pratade barnen i mun på varann. De hade massor att berätta. Men förutom dagis och skola var den stora nyheter att deras farmor och farfar hade varit barnvakt under dagen och det tyckte de ju varit jättekul. Svårt att uppfatta vad de ville berätta de första 5 minuterna men sen fick man rätsida på vad som hänt under dagen.

Om lite kort hade tagits hade jag lagt upp dem här men tyvärr inte kortgalna jag hemma :P

Så tack Bibbi och Janne för hjälpen idag. och Bibbi du vet vad mer jag tackar om, vart jättefint =)

Självklart satt vi bänkade til Avatar och sen vart det lek...

Idag orkade jag inte lyfta ett finger sen jag kom hem. Fan jag vill bli piggare, idag så har jag tagit 5 koffeintabletter för att orka mig igenom dagen och nu e jag så trött att jag borde lägga mej..

Mmmmm jag gör det nu

Natti

Kommentera inlägget här :