Är du skrockfull??

Idag är det Fredagen den 13:e. Denna dag sägs bringa olycka. Händer det nått, ja det är ju fredag den 13:e, då är inte så konstigt att det gick åt pipan just idag.

Kär??? Skall jag våga berätta mina känslor just idag eller vänta till nästa helg istället...

Så skall man våga utmana ödet??  Hoppa utan fallskärm och hoppas att man överlever (skämt o sido) Men ni förstår vad jag menar...

Satsa massa penger just idag på travet? Inte köpa biljett innan till tåget och hoppas efter en sits plats på Sj´s tåg ändå fast man köper biljetten på tåget? För tänk om du får stå hela resan. Ursch va jobbigt.

Skulle du våga testa eller ??



Lägger du nycklarna på bordet?
Går du under stege?
Tappar du en spegeln..tror du då på 7 års olycka?

Jag är nog inte så skrockfull men hyser ändå respekt för vissa saker som gör att jag om jag kan så undviker jag det, just in case.

Så nycklarna hänger jag alltid upp, gå under stege enbart om det inte finns en annan väg att gå. Och skulle jag tappa en spegel skulle dte inte vara hela världen men jag skulle inte bli glad pga alla små skärvor som kan hamna överallt på golvet.

Men idag har jag inte tagit på mej min finaste tröja för tänk om jag skulle spilla på den? För det skulle ju enbart äna idag :P

Hur tänker du...??

Är du skrockfull??

Kommentarer :

#1: Jocke

Fredag den 13 är en tur dag. eller iallfall så är 13 ett tur nummer i asien. vilket betyder att det numret används på höghus och inte som i den "nya och gamla" världen där nummret 13 inte får användas bara för att vi är så rädda för det nummret.



Personligen tror jag att det är det största tur nummret av alla.



Kram

Jocke

skriven
#2: Sosso

Jag visste att det gillade 6 och 8. Men detta visste jag inte....COolt



Kramis Vännen

skriven

Kommentera inlägget här :