Trött och helgen har inte ens börjat....

Hej

Idag har det varit en snurrig dag. Fredrik har varit borta på intervju och jag har jobbat.
Företaget han var på kunde tydligen inte hur man intervjuvde folk så han sa att det kändes som ett oseriöst företag. Så vi får se vart det leder.  Nu e han ialla fall jätte trött ändå fick han impulsen att bjuda in vänner på grillning =)
Så här skall det grillas.

Jag håller på att fixa i köket men va bara tvugen att sätta mej lite och då passar jag ju på att skriva lite.

Idag åker Benjamin till mormor och morfar så snart kommer de och hämtar upp honom. De skall gå på kolmårdensdjurpark. Det har Benjmin sett fram emot hela vecka så han är jätteglad att dagen äntligen är här.

Påväg till mormor & morfar

Fredrik skall iväg med sin mamma och bor  på nått hemlig liten weekend så det blir jag och de små ihelgen.

Jag funderar på att åka till norrk till min systeryster. men får se om jag orkar efter ikväll. Är nämligen otroligt trött. Fredrik är helt slut. Han kom hem vid 01 igår natt och vi gick upp vid 05:15 för att hinna till jobb och intervju som var i sth.
Så jag hoppas på att han inte behöva köra första sträckan imorgon så att han får vila sina ögon lite. Köra bil och man är trött är ju inge bra.

Här kommer ett litet klipp ifrån igår när jag skulle hämta barnen ifrån dagis



Snart kommer mamma och pappa så jag skall dubbelkolla packningen så att Syrsa har allt med sig

Ses sen

kramis

Kommentera inlägget här :