Trött efter en lååång dag.

Hej

Idag stod jag och sålde saker. Gick si så där. Vi fick en väldigt dåligt plats och jag skall ringa och skälla på dem på måndag skal ni veta.

Ingen visste att vi stod där och när vi gick och klagade så sa de att de skulle skicka över en ifrån Motala centrumförening. Vi var flera som gick ioch klagade men ingen kom. De kunde ju satt upp nån skylt om att vi stod där borta men inget.

Hannah kom och var med mig idag. Även hon fick lite sålt. Skönt att hon var med. Och tur va väl det eftersom Benjamin var med mig och spang på toa 3 ggr. Hade ju inte kunnat lämna om jag varit själv.

Ialla fall efter att dragit av för att betala plasen vi stod på cch släpet vad det kostade ihop. Och lite avdrag för jag själv köpte så fick vi ihop 1600:-.. Men vi hade kunnat sälja så mycket mer och vi fått en bra plats. Jag köpte två böcker, en lampa, en fin låda och en brödlåda till husvagnen.

Men Benjamin sålde sin bil ialla fall 2 ggr. Han tog med sig en bil han skulle sälja för 10 kr. För varje person som kom fram fårgade han om de ville köpa hans bil. Då var det ett medelålderspar som kom.
-Redan sinne för buissnes sa mannen.
-Ja de skall börjas tidigt svarade jag.
Kvinnan sa då till sin man att de kunde köpa bilen. -Vad ska vi med bilen till?.- Men han e ju så duktig svarade kvinnan. Så köp den nu. Sagt och gjort, så köpte han bilen men eftersom han inte skulle ha den gav han tillbaka bilen och sa att nu har du sålt den men kan sälja den igen, Vilekt Benjamin gjorde. För lite senare kom det en familj som skulle hem och en liten kille svarade ja att han ville köpa den så, Han sålde den igen. För sina pengar köpte han en ny bok och en film. Bra va =)

Solbränd har jag blivit :P

När vi kom hem va vi helt slut. Jag hade inte ätit så bra heller. Så jag va as trött. Söt som Fredrik är, trots att han oxå är dödstrött tar han barnen till en lekplats och jag somnar bums. Väckte mej när vi skulle bada barnen. För skita va de efter all lek i sandlådan.

Har jag inte en underbar man så säg =)

Nu sover alla och jag skall själv natta nu. Så god natt alla och sov så sött

Kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Bra jobbat Sofia! Du är en kämpe!

Kram.

skriven
#2: Anonym

Hihi då tjänade ni ju lite grann iaf =)Är ju jättebra nu när det är sommar snart.Kramar!

skriven
#3: Sosso

Jag köpte busskort för pengarna...det kostar ju 970 kr nu..fy va dyrt det e...:(

skriven

Kommentera inlägget här :