På jobbet och är inte den glada Sosso här inte

Hej

E på jobbet nu och e så seg i kroppen ...även i bollen hihi

Om jag skulle kunna lägga mej ner o sova skulle jag träffa John Blund på direkt. Utan tvekan :P

Idag skall jag ta hand om tvätten när jag kommer hem och städa lite till. Hann inte så långt som jag hade hoppats på igår.

Jag har även tagit två stort beslut. Jag skall avbryta min sjukskrivning och börja arbeta helt igen. Blir ju galen av att vara hemma hela tiden.

Det andra jag har valt är att sluta som supporter på travian. Jag har ju varit det i några år nu och känner att det är dags att lämna det bakom mej. Sluta spela kommer jag inte att göra, men speeden är det sista på ett tag. Jaaa janne du läste rätt....jag skall sluta med det.

Imorgon fyller jag år oxå. Idag kom vi in på ålder utav ingen anledning så sa en kille på jobbet att jag såg ut som att vara 45 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gör jag det????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Va fxxxxn

:(

Vill gå hem och gräva ner mej

Kramis

Kommentarer :

#1: Angelika

Vem f*n sa det till dig? Ska jag slå ner honom?! Du ser verkligen inte ut som det.. Jag tycker du passar i din ålder.. Möjligen nåt år yngre.. Kramis gumman!

skriven
#2: A l b i n - B i b l o g g e n

lycka till ! =)

skriven
#3: BIBBI

Ha..ha.. älskade vän! Du vet väl hur karlar är?

M. a.o. inget att fästa sig vid. Du ser inte alls ut som 45 år!

Kram.

skriven
#4: Susanne

Vilken idiot! Du ser väl för fasen inte ut som 45?! Du är söt och ser ut som den åldern du är i! Så det så.

skriven
#5: Janne

Äntligen så har du slutat leka så mycket vid datorn.

skriven
#6: Jocke

Ålder vad är ålder.

utom ett nummeriskt värde som egentlige inte säger nått.. ja utom hos SCB då kanske..



Man är inte äldre än man känner sig. eller hur var de nu.. man är inte äldre än man gör sig..



jaja nått var de.. du är då inte gammal utan en ung söt tjej :-)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :