Nu skall det säljas saker =)

Hej

Nu har jag hållt på i flera dagar och samlat ihop det jag skall sälja imorgon.
Jag vill ge ett stort tack till Susanne som skall hjälpa oss att vara barnvakt i en timme medans vi ställer upp våra sker på plats. Även till Bibbi för att vi får ställa vårt släp på deras tomt.

Nu är jag klar alla fall och det känns jätte skönt. Det har varit ett himla massa plockade och saker överallt.


 Kläder och saker överallt 

Vi har mycket kvar men sånt vi kan vänta med. Vi vet ju inte heller hur mycket vi får ställa upp på vår plats. Vi har ju lixom enbart hyrt ett bord.

Hannah kom över idag ocå och kollade igenom vad hon ville ha.  Så hon köpte lite och hon skall även komma till Motala imorgon och hjälpa mej. Jag e ju själv med att sälja eftersom Fredrik tar hand om barnen. Skönt för då kan man kunna ta en liten kissepaus om det skulle behövas =)

Lite gosetid med pappa i allt stök hinner man med.
Lite gosetid med pappa hinner man med i allt stök


Nu skall jag farma lite på travian och sen titta på Humor galan..så natti för ikväll

Kramis

Kommentarer :

#1: Bibbi

Ni jobbar och sliter och är så duktiga båda två!

Synd att inte vi är hemma och kan hjälpa er. Skulle även varit roligt att få komma till "ert" bord.

Men man kan bara vara på ett ställe åt gången.

Önskar er i alla fall lycka till i morgon.

Kram.

skriven
#2: Sosso

Ni hjälper ju oss faktiskt på ett sätt. Vi får ju ställa släpet hos er. Annars hade vi fått panik ju hihi

skriven
#3: Susanne

Nu fick jag ju inte hjälpa till iallafall!! Försov ni er eller? Får se om vi kanske kommer ner en stund o tittar på stan...om vi hinner för Fredrik jobbar. KRAM!

skriven

Kommentera inlägget här :