Lugn söndag!

Hej

Idag skall vi ta det lugnt har vi sagt. Med storstädning på schemat och även handla mat för veckan.

Dagen började bra. Barnen sov lite extra länge idag så jag och Fredrik fick en liten stund för oss själva. Underbart att bara ligga och hålla om varann. Gosetid som vi kallar det med barnen men det e skönt med lite gosetid mellan oss vuxna oxå.

Vi har nu ätit frukost och lagt in tvätt i tvättmaskinen och laddar för att börja städa. Men ingen utav oss orkar riktigt ta tag i det och börja. Fredrik sitter och läser bloggar och skrattar till ett inlägg Susanne lagt in. Och jag sitter här och skriver om ingenting enbart för att slippa resa på mig.

Evelyn står och dansar och ritar bevid mej och Theo vill inte alls vara med längre utan börjar bli ledsen för att han inte får sitta brevid mig på databordet. Så snäll mamma som jag är har jag nu lyft upp honom och han sitter nu brevid mej

Nä ,skall jag orka att lyfta arslet ifrån stolen?

Kramis

Kommentarer :

#1: Susanne

Vad skrattar Fredrik åt måntro?

skriven
#2: Sosso

Han kollade på Ballar av stål om jag minns rätt....

skriven
#3: Susanne

Haha, jaa, det är roligt :)

skriven

Kommentera inlägget här :