Kissa i duschen?

Hej

Idag när jag var och tränade och vart kissnödig när jag stod i duschen, vart jag påmind om en sak som hände för flera år sen. Hade även då varit och tränat med en tjejkompis och när vi stod i duschen vart jag kissnödig. Med schampo och allt springer jag till toaletten och gör mina behov. När jag kommer tillbaka så frågar hon vad jag gjorde. Jag berättade och hon svarar
- Men varför springa till toan när du redan står i duschen..
-Vad menar du svara jag
-ja det är ju bara att kissa i duschen.

Jag minns att jag vart stum och stod som ett fån. Minns inte vad jag sen sa men jag tycker det INTE är trevligt att kissa i duschen.  Sen om man gör det hemma så är det upp till var och en men att göra det på offentlig plats är INTE ok i mina ögon.

En annan gång när jag var på badhuset vad det en stor barnfamilj där. Innan man går in så duschar man ju av sig och sen sätter man ju på sig baddräkten. Så vad det jag lärde mej och man tar framför allt av sig baddräkten när man kissar. Denna familj skvätte lite vatten på sig innan de skulle in, De hade redan tagit på sig baddräkterna i omklädningsrummet. Då säger ett utav barnen att den behövde gå på toa. Då svarar mamman att hon kan ställa sig över brunnen i duschen. Vilket dottern gör utan att ta av baddräkten. När hon är klar sätter de på vattnet, hon tvättar inte av sig utan familjen går ut i badhuset för att bada. Jag var påväg hem så jag vart glad över att jag inte skulle in och bada tillsammans i dem poolen.

Men tycker ni att det är ok att kissa i duschen???
Jag gör det inte ens hemma så jag kan inte förstå att folk gör det på offentliga plaster.

Jag har gjort det en gång, Jag hade precis fött mitt första barn och hade fått flera stygn vilket gjorde att det gjorde ont att sätta sig ner. Sjuksköterskan sa till mig att inte sätta mig ner om jag inte var tvugen utav sa att det bästa vore att kissa i duschen. Så det gjorde jag. Men det var ändå min enda gång!

Är det fler utav er som sett liknande händelser?

För fy vad ohygiensik och äckligt det faktiskt är eller vad säger ni?

Kramis

Kommentarer :

#1: Anonym

Det där kan ju vara en princip sak...

jag gör det ibland, för att jag inte alltid hinner eller tänka på toaletten. Men allt annat åker ju ner i avloppet så lite mer spolas ju ändå ner med tvål och schampoo. har inte tänkt så mycket på det, men offentliga platser kanske man borde begränsa sig på..

skriven

Kommentera inlägget här :