Födelsedagsfirande

Hej

Idag är min födelsedag =). Fick en fin bukett utav min familj, TheSims3 har beställts och kommer skickas hem till mig så fort det släpps och sist men inte minst Sysra målade en sån fin teckning med en tårta och massa ljus. Skall ta kort på det sen. Missade det. Skulle ha fått frukost på sängen men vi försov oss. Barnen va uppe flera ggr inatt så det vart ett hilma spring vilket gjorde att man snozzade lite väl måmga ggr i morse :P
Blomma med kort utav min familj

Inatt började det strömma in hälsningar ifrån kompisar via mail, sms och facebook
Jag vill tacka er alla för att ni minns mig på min dag.

Idag kom Bibbi & Janne förbi. Fick en jättefin blomma.

Fin uteblomma ifrån Bibbi och Janne

Bibbi: Du hade rätt, när jag skulle ta kortet  fanns inte fjärilen kvar :(.

Fikade gjorde vi oxå så klart. Min goda chokaldkaka....mums



Stefan (Fredriks lillebror ) med familj var förbi i helgen som var ochutav dem fick jag en fin blomma.
Fick utav Stefan, Ida, Casper och Felicia. En blomma

Bibbi och Evelyn hann med att läsa lite saga..




Skall städa lite nu tills nästa gäng kommer

Kramis

Kommentarer :

#1: Förvirrade Morsan

grattis :D

skriven
#2: Linda

Hej Sofia,

Snipp snapp så blev hon lite äldre. Om du ska fortsätta i den här takten så blir du snart äldre än mig.

Stora grattiskramar till dig önskar

fam Andersson (undrar vem som satt vid tangentbordet)

skriven
#3: Sosso

sv:

Tack tack för den hihi



Nu springar bara tiden iväg...usch...jag vill inte bli äldre :P



Kramis

skriven
#4: Charlotte

Hej!

Ville bara gratulera dig på din födelsedag!

Följer din blogg och ville skicka en hälsning (mycket roligare om man vet vilka som läser ens blogg tycker jag själv iallafall)

Charlotte heter jag, 31 år, mamma till två fina barn.

Må så gott och fortsätt skriva..

skriven
#5: Marika

grattis!

skriven
#6: Sosso

sv:



tack Charlotte ..synd att du inte lämnade ett fotspår så attjag kunde kolla in hos dej



Marika detsamma gällde dej..hade varit att kolla in tillbaka



Tack och kramis

skriven
#7: Marina

Roligt att höra att du blev ordentligt uppvaktad, men har fortfarande inte fått veta hur mycket du fyller???

Vi får fira varandra du och jag snart, hihi...

Jag fyllde ju 30 nyss...

Haha..

Kram!

skriven
#8: Sosso

Det står ju på 1:a sidan gumman hur gammal jag är....;)

skriven

Kommentera inlägget här :