Evelyns rum

Hej

Nu kommer bilder ifrån Evelyns rum. Hon har fått ett riktigt prinsess rum. Jag vet att så många är emot att ha pojk och flickrum. Men Syrsa fick bestämma sitt egna tema så han valde Peter Pan. Så där påverkade jag ingenting.

Men eftersom jag har en flicka så valde jag detta tema. Jag sticker inte under stolen med att jag klär min dotter i rött och rosa. Men när hon växte upp fanns det nästan enbart bilar att leka med så att hon valt dockor är hennes egna val. Sen när hon blir större och vill måla över målningarna så är det upp till henne men jag tyckte det var kul att bygga upp och måla hennes rum ialla fall. Glad över att fått en dotter.

Bilderna tagna med min mobil så kvaliten e ju inte den bästa. Men skall när jag orkar ta bild med digitalkameran

Lite bilder:

Bild med Aril och Mulan
Mulan och Ariel

belle och Snövit
Belle och Snövit

Askungen
Törnrosa

Yasmin
Yasmin

Pocahontas
Pocahontas

Askungen
Askungen

Nåå vad tycker ni??

Kramis

Kommentarer :

#1: Josephine

vad gulligt! allt bra då?

skriven
#2: Linda

Vad fint du målar! Det måste gått åt hur mycket färg som helst, eller???? Tjusigt värre!

Kram Linda

skriven
#3: Mary

Vad fint!



Själv har jag fåtterbjudande från Cocoo till alla läsare, kolla länken nedan för mer info!



http://marybyme.blogg.se/2009/april/cocoo.html



Have a nice day!

skriven
#4: Angelika

åh, det är sååå fint!! du är så duktig gummsan!

skriven
#5: Sosso

hehe...jo det gick åt lite färg om man säger så :P



Mitt skår nere i källaren har enbart hälften kvar men det e mycket ändå



Kan lägga in en bild på det sen =)





Kramis

skriven
#6: Bibbi

Ja vad finns det mera att säga än att du och Fredrik är fantastiska! Så mycket ni redan har gett era barn från sagornas fötrollande värld! Tänk att få ligga och se på dessa fina bilder när man ska sommna!!

Kramar till er alla.

skriven

Kommentera inlägget här :