DISCOVER BEAUTY BY NATURE TÄVLING

Hej

Jag tävlar här med om  en årsförbrukning av det nya fräscha hudvårdsvarumärket Natuvive!
Tävlingen finns att hitta hos KENZA
De har de tre underserierna Mandel, Oliv och AquaMineral.

Den som passar mig och min hudtyp är:


Varför krångla till det när det bästa för din hy har varit känt i urminnes tider? En torr hy kan vara svår att tillfredsställa, men med modern hudvård kombinerad med gammaldags kunskap om mandeloljans skönhetsbringande effekter blir det lätt.    Ända sedan långt tillbaka när apotekarna blandade sina egna krämer var mandelolja en favoritingrediens för skönhetsvård. Andra superingredienser har kommit och gått, men mandeloljan har behållit sin status med sin underbara karaktär. Förutom att den innehåller den viktiga näringen som skyddar huden intensivt, så är mandeloljan väldigt mild, vilket gör den perfekt för torr och lite känslig hy. Det är den bästa idén vi någonsin återanvänt.

Mandel, djup omvårdnad för torr hy

Jag har väldigt torr hy vilket gör att jag köper väldigt mycket hudkrämer för min torra hy.

Mitt torra knä övre delen av foten Mina fötter
Syns tydligt på mina fötter och knän. De borde smörjas flera ggr om dagen

Eftersom jag är en person som behöver smörja flera gånger om dagen skulle detta hjälpa mig på flera sätt. Bra att få min hy återfuktad, så att den slipper bli för torr innan jag smörjer in den igen. Eftersom ekonomin inte tillåter de produkter man vill köpa så tar man det man har råd med. Och smörjer max en gång om dagen. Detta för att det inte skall ta slut för fort.

Så jag skulle bli väldigt glad om jag kunde vinna detta.

Önska mig lycka till


·◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•·◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•·◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•·◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•◘○•

Om ni vill läsa mera om produkterna de har att erbjuda läs här under och klicka er vidare till deras hemsida.

DISCOVER NATUVIVE

 www.natuvive.com




Läs även andra bloggares åsikter om en

Kramis

Kommentera inlägget här :