Äntligen lördag

Hej Allihopa

Nu är det äntligen lördag och starten på en ny dag. Fredik sover fortfarande så då hinner jag sitta här lite innan vi skall ut och plocka mossa i trädgården. Vi gjorde det igår oxå och då passade theo på att gosa i hängmattan, så det var jag bara tvugen att ta kort på.

Theo ligger i hängmattan och gosar sig

Jag har plockat lite här på förmiddagen och lagt upp lite tävlingar på min tävlingsblogg klicka här för att komma dit.

Idag skall vi ta det annars allmänt lugnt. Imorgon är det ju morsdag så då skall vi till min och Fredriksmamma för att fira våra mammor

Skriver mera sen

XoXo

Kommentarer :

#1: © A N N A » Design, foto, tävlingar! ♥

svar: Hej!

Angående tävlingen i min blogg, vinsten är döskalle örhängen och halsband i valfri färg, dom som är på bild :)

skriven

Kommentera inlägget här :