Mina svärföräldrar...Bibbi & Janne

Hej

Jag har ju faktiskt inte skrivit så mycket om mina svärföräldrar på min blogg ännu eller Fredriks familj i huvudtaget.
Jag vet att vissa inte vill visas i huvudtaget på bild så det respekterar jag

Bibbi som är Fredriks mamma är ju "lite petig i kanterna" vilka bilder som visas på henne. varför förstår jag till fullo eftersom jag är likadan men hon blir ju alltid bra på bild så egentligen borde hon inte känna så.

Vi har verkligen haft våra duster, ett tag känndes det som att vi inte skulle ha nån kontakt med Fredriks sida av släkten. Men om tiden har läkt såren som en gång fanns, finns det nog bara ärr kvar. För idag har vi fått en bra relation och jag är otroligt glad över att ha dem i mitt liv.

Bibbi & Janne


Bibbi Janne med Evelyn i famnen Bibbi med Tindra i famnen

Hur dessa två är som personer så är de väldigt olika. De kompleterar verkligen varan ut i tåspettsarna.

Evert (Janne som han själv kallar sig) är som mej, glömmer vart han lagt saker och behöver Bibbis hjälp för att hitta dem. Om inte hon vet frågar han sina barn eftersom de vet säkert bättre än han själv. Jag skulle ju inte klara mej utan Fredrik en dag, för jag tappar bort allt i min väg. Och han vet exakt vart jag har lagt det. Fattar inte hur han gör.
En sak som jag  tyckte var väldigt kul är att jag trodde jag var den enda som värmde min glass i mircon. Jag orkar inte vänta på att den skall bli mjuk och go. Janne gör det med..gissa om jag vart paff. Jag vet att det finns fler saker vi är otroligt lika på men kommer inte på mer just nu.
Hans humor är sjuk, prylgalen och väldigt trevlig, snäll som person. Men han har nog fått något fel på sitt minne. Han säger att han heter Janne hela tiden men vi andra vet att det är Evert han verkligen heter.
Smiles_toker

Bibbi, ja om henne kan man göra listan lång. Men det jag verkligen tycker om med henne är att hon är hela familjens centrum. Utan henne skulle nog det vara mera koas än vad det är idag. Otroligt omtänksam och godhjärtad. Evert skulle inte klara sig utan henne och självklart skulle inte hon klara sig utan Evert. Hon tar dagen med ro och sitter bara å ler när Evert får för sig att köpa ännu en till leksak till hans samling. Att hon älskar djur kan man inte gå miste om, idag har de 7 stycken katter. Alla lika fina, men den jag tycker om allra mest e nog ragdoll. Har alltid velat ha en själv.

Dessa två person är några jag inte vill mista och jag önksar dem all lycka och välfärd.
Smiles_butterfly
Dagis ringde nu, måste hämta Syrsa.

Kramis

Kommentarer :

#1: BIBBI och JANNE (Evert)

Tack kära Sofia! Det var fina och värmande ord om oss två. Själv är du en av de stjärnor som lyser starkast på vår himmel. Vi vill inte vara utan dig heller, du betyder väldigt mycket för oss.

Puss och kram.

skriven
#2: JANNE

Hej,å så heter det ragdoll inte dragdoll,så nu vet du det TANT GRETA.

skriven
#3: Sosso

Hej Evert.,.,det står ragdoll faktiskt :P

skriven
#4: Janne

Ja nu ja

skriven

Kommentera inlägget här :